'Hold my hand'

Tjaaaaaaa!
Idag i skolan fick jag tillbaks engelska provet, så sämst min klass är. Haha 7 av 21 va godkända xD
Gjorde spanska provet också, några poäng från G -.- Menmen, omprov på fredag typ :p
Efter skolan va jag lite med Johanna och Hanna, nu sitter jag här med lillebror :) Han är lite ful.... Nej jag skoja bara, snygg som syster sin ;)
Sk strax gör typ pastasallad eller ngt tills imorrn, friluftsdag.. Kvarnkojan, here I come..
Anja Person dog. Nej nu skoja jag igen, hon ramla..
Nu ska jag lägga mig i ugnen och sova. Puss :D

Justja, Hanna ville så gäna att jag skulle skriva att hon va bäst.. Hanna är bäst, nej gud vad jag skojar idag :D
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0