Cooola <3

Dålig uppdatering, ohja! Men sov i alla fall hos mormor och morfar lörgag till söndag och tävlade på söndagen.
Tävlade Chester i 80cm, gick 00a men hyfsad tid. Bebis va finast, så jag är nöjd :)
Efter de åkte jag hem och duschade och fixa mig lite sen gick jag ut, mötte Hanna, Wille och Jakob men va bara där ett tag sen vandra jag och älskling hem till mig och käka pizza åså ;$
Jag har verkligen inget intressant att säga egentligen så vet inte varför jag skriver, skitsamma!
Stan med skolan idag det s-ö-g. (y) Nu på kvällen har jag ridit och jag kommer ha träningsverk, inte kul..
Imorrn blir de att leka med Jakob, han ska massera mig! Haha, OM jag har världens bästa pojkvän liksom?! ;)
Nej, nu ska jag sova, näjz! Natti :)

Får bli en bild på mig och Maria, bara för att vi är så tuffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0