'One time'

Heeeeeeeeej! Ja, jag är cool.
Ingen skola för mig idag. Eller jo, ett tag.. Åkte till skolan när jag börja, va inte med på idrotten, hade svenska och sen drog jag hem. Hatar att vara försyld ._.
Jakob följde mig hem från station, sen mötte jag Johanna och lämnade hennes 'bruna' tröja :$ He-he-he.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker cola, längtat hela dagen! Haha.
Ingen aning ifall jag ska rida idag eller inte ;o vi får se helt enkelt ;)
Jag har tråkigt, nu vill jag vara frisk. Tråkigt som fan att sitta ensam. Kom hit någon, tack?

HAHAHHAHHAHA förresten, glömde skriva en grej igår. Julian skulle hoppa upp på ett bord som stod vid ett fönster, sen när han skulle ställa sig rakt slår han i huvudet i en kant i taket. Haha jag och Maria stod där och skulle försöka tycka synd om honom men de gick inte så bra, vi skrattade.. (a) Hahaha xD

Såhär såg de ut ungefär:


Hahaha jag vet att jag har talang ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0